Witajcie :-)

Zaczęty przez Kazimierz, Lipiec 10, 2017, 11:33:55

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kazimierz

Witajcie!
Wprawdzie nie jestem nowy w językotwórstwie — zajmowałem się nim przez większość swojego życia, ale moje sukcesy są raczej niewielkie. Obecnie jestem w trakcie tworzenia kilku języków z mojego conworldu — Żiby. Najbardziej rozwinięty z nich, kotsowiski jest pierwszym stworzonym przeze mnie conlangiem. Jak możecie się spodziewać, jest to (a przynajmniej był do niedawna) okropny nooblang. Conlang przechodzi jednak daleko idące reformy i niebawem będzie gotowy do przedstawienia na forum.
Poza językotwórstwem interesuję się także językoznawstwem. Obserwuję to forum od kilku tygodni i znajduję tu wiele ciekawych informacji. Mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej.
                                                                                                                                                                                    Pozdrowienia z warmińsko-mazurskiego
                                                                                                                                                                                    Kazimierz
PS Czy zawsze trzeba będzie robić te captche?
  •  

Todsmer

Witamy. My również mamy nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

Nie, nie trzeba, to jest chyba tylko dla pierwszych kilku wiadomości.
  •  

Henryk Pruthenia

Serdecznie witamy! Mam nadzieję, że nowy członek naszego fora szybko coś przedstawi, gdyż, ostatnio forum przeżywa raczej deficyt konlangów :)

Kazimierz

CytatNie, nie trzeba, to jest chyba tylko dla pierwszych kilku wiadomości.
Dzięki. A już się bałem :-P

W najbliższym czasie postaram się przedstawić mój pierwszy conlang i być może historię jego powstawania.
  •  

Caraig

Cytat: Henryk Pruthenia w Lipiec 10, 2017, 12:13:40
Serdecznie witamy! Mam nadzieję, że nowy członek naszego fora szybko coś przedstawi, gdyż, ostatnio forum przeżywa raczej deficyt konlangów :)