Autor Wątek: Forumowy Conworld  (Przeczytany 56561 razy)

Offline CookieMonster93

  • Niderlandysta/Etnolingwista
  • Pomożesze: 205
  • Wiadomości: 1495
  • Country: pl
  • Conlangi: dialekty Nowej Fundlandii, futański i protofutański, In (oddany MrVassilowi), inne nóblangi
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #15 dnia: 2 sie 2012, 20:58:29 »
Ok, skoro takie są zasady, to spoko :-)

Offline Ulf

  • Pomożesze: 7
  • Wiadomości: 94
  • Conlangi: asol, xinóx
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #16 dnia: 2 sie 2012, 21:00:10 »
Pingǐno w sumie też dobry pomysł, ale trzeba by się teraz pytać kto chce zostawić swoje państwo.

Offline Pingǐno

  • Pomożesze: 120
  • Wiadomości: 1514
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #17 dnia: 2 sie 2012, 21:02:14 »
Pingǐno w sumie też dobry pomysł, ale trzeba by się teraz pytać kto chce zostawić swoje państwo.

Owszem.
Nikt nam nie broni się pytać. :P Ale widzę, że nie udzielało się tu dosyć wielu osób, więc pewnie im to zwisa.
Chociaż można zauważyć, że ktoś już stworzył języki i państwa do tego.
__

Offline Ulf

  • Pomożesze: 7
  • Wiadomości: 94
  • Conlangi: asol, xinóx
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #18 dnia: 2 sie 2012, 21:06:38 »
Ale byłoby z tym więcej roboty, a jeśli zaczynalibyśmy od nowa ludzie mogą sobie zapisać swoje języki i państwa albo można je przenieść.

Offline Pingǐno

  • Pomożesze: 120
  • Wiadomości: 1514
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #19 dnia: 2 sie 2012, 21:09:18 »
Ale byłoby z tym więcej roboty, a jeśli zaczynalibyśmy od nowa ludzie mogą sobie zapisać swoje języki i państwa albo można je przenieść.

Szczerze mówiąc, wolałbym wygląd taki jaki jest teraz.
I równoznaczne byłoby wymazanie mapy i poczęcie projektu od nowa. (jedynie z tą różnicą, że byłaby inna mapa)
No i, tamte stworzone języki i kraje można, tak czy siak, zarchiwizować w jakimś dziale.
__

Offline Ghoster

  • لا إله إلا الله
  • Pomożesze: 1067
  • Wiadomości: 2702
  • Country: cn
  • 惹案
    • Wikipip
  • Conlangi: Padmarański, Szangryjski, Imfursyjski
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #20 dnia: 2 sie 2012, 21:10:03 »
Może bym coś sam skrobnął, dlatego zostawiłbym sobie Uraż, reszta z moich projektów do śmieci.
(img)

Offline Ulf

  • Pomożesze: 7
  • Wiadomości: 94
  • Conlangi: asol, xinóx
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #21 dnia: 2 sie 2012, 21:12:09 »
Czyli mapę zostawić tylko wymazać, a języki i kraje przenieść gdzieś indziej?

Offline Борівой

  • Форумовъйь Гноітель Фраеровъ
  • Moderator
  • Pomożesze: 732
  • Wiadomości: 3040
  • Country: gr
  • Conlangi: andolú ézihu, sibbisca tonna
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #22 dnia: 2 sie 2012, 21:16:10 »
Mapa pierwotna (bez państw) jest chyba w pierwszym poście tematu. Jeśli chodzi o mnie, uważam że jest raczej nierealistyczna, no ale trudno.

EDIT: A nie, w pierwszym poście jest tylko fragmentaryczna mapa.

Offline Ulf

  • Pomożesze: 7
  • Wiadomości: 94
  • Conlangi: asol, xinóx
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #23 dnia: 2 sie 2012, 21:18:17 »
Conworld ma być aprioryczny więc chyba może być nierealistyczna.

Offline Борівой

  • Форумовъйь Гноітель Фраеровъ
  • Moderator
  • Pomożesze: 732
  • Wiadomości: 3040
  • Country: gr
  • Conlangi: andolú ézihu, sibbisca tonna
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #24 dnia: 2 sie 2012, 21:19:18 »
Lepiej, żeby nie była.

Offline Ghoster

  • لا إله إلا الله
  • Pomożesze: 1067
  • Wiadomości: 2702
  • Country: cn
  • 惹案
    • Wikipip
  • Conlangi: Padmarański, Szangryjski, Imfursyjski
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #25 dnia: 2 sie 2012, 21:23:00 »
Aprioryczność nie musi nie iść w parze z realizmem.
Ogółem to przyłączę się raczej tylko i wyłącznie, jeśli to będzie miało konstrukcję apriorycznej gry (jak miało być w założeniach, a nic z tego nie wyszło).
(img)

Offline Pingǐno

  • Pomożesze: 120
  • Wiadomości: 1514
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #26 dnia: 2 sie 2012, 21:23:36 »
Czyli mapę zostawić tylko wymazać, a języki i kraje przenieść gdzieś indziej?
Nom, to miałem na myśli.
(chyba xp)

I dlaczego nierealistyczna?
Lepiej, żeby nie była.
Raczej realistyka byłaby wymagana, tak myślę. :P
Różowe koty i magmy z czekolady nie wchodzą w grę.

Aprioryczność nie musi nie iść w parze z realizmem.
Ogółem to przyłączę się raczej tylko i wyłącznie, jeśli to będzie miało konstrukcję apriorycznej gry (jak miało być w założeniach, a nic z tego nie wyszło).
Nic nie wyszło najpierw dlatego, że Pan Jot (sam nie wiem czy to w końcu było multi czy nie) się wtrącił.
A potem mnie nie było przez dłuższy czas i wygasło. :p A chciałem w zasadzie kontynuować.
« Ostatnia zmiana: 2 sie 2012, 21:25:34 wysłana przez Pingǐno »
__

Offline Борівой

  • Форумовъйь Гноітель Фраеровъ
  • Moderator
  • Pomożesze: 732
  • Wiadomości: 3040
  • Country: gr
  • Conlangi: andolú ézihu, sibbisca tonna
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #27 dnia: 2 sie 2012, 21:26:48 »
Lepiej, żeby nie była.
Raczej realistyka byłaby wymagana, tak myślę. :P
Różowe koty i magmy z czekolady nie wchodzą w grę.
Pozwól, że zacytuję, na co odpowiadałem:
Conworld ma być aprioryczny więc chyba może być nierealistyczna.
Clear?

Offline Ulf

  • Pomożesze: 7
  • Wiadomości: 94
  • Conlangi: asol, xinóx
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #28 dnia: 2 sie 2012, 21:31:22 »
Ogółem to przyłączę się raczej tylko i wyłącznie, jeśli to będzie miało konstrukcję apriorycznej gry (jak miało być w założeniach, a nic z tego nie wyszło).
Ja też chciałbym żeby to się odbywało na tej zasadzie. Myślę że na początku aby trzymać się gry powinno się wprowadzić ograniczenie 1 do 3 państw na gracza i wprowadzić jakiś czas na stworzenie ich opisu, później z czasem można dodawać inne.

Offline Pingǐno

  • Pomożesze: 120
  • Wiadomości: 1514
Odp: Odp: Forumowy Conworld
« Odpowiedź #29 dnia: 2 sie 2012, 21:31:48 »
@tqr: Nie wiem, co masz na myśli.
Po prostu myślałem, że planeta ma funkcjonować jak nasza normalna Ziemia. xP
__