Dzień dobry.

Zaczęty przez Erikoistoimitus, Sierpień 31, 2013, 10:58:11

Poprzedni wątek - Następny wątek

Erikoistoimitus

Jestem Cudak i zostałam tutaj ściągnięta przez niejakiego Pawła. Ów Paweł kazał mi się z Wami przywitać, a zatem: witam się.
Bardzo długo wstydziłam się tutaj zarejestrować i odezwać, bo nie jestem jakimś lingwistycznym ekspertem, po prostu zdawałam egzamin licencjacki z językoznawstwa [ zagadnień z językoznawstwa było mniej niż z literatury, a tylko to miałam jeszcze do wyboru ].
No, to chyba się przywitałam.
I ten, ja jestem trochę takim kaktusem. Z wierzchu wydaje się, że jestem paskudna i robię krzywdę, a w środku, tak naprawdę, jestem mięciutka i zielona.
Majtki trzeba zmieniać.
  •  

Feles

Cytat: Erikoistoimitus w Sierpień 31, 2013, 10:58:11
Bardzo długo wstydziłam się tutaj zarejestrować i odezwać, bo nie jestem jakimś lingwistycznym ekspertem, po prostu zdawałam egzamin licencjacki z językoznawstwa [ zagadnień z językoznawstwa było mniej niż z literatury, a tylko to miałam jeszcze do wyboru ].
Jako licbus z matfizu, witam.
anarchokomunizm jedyną drogą do zbawienia ludzkości
  •  

Serpentinius

Jebłem. Witaj Cudaku.  ???
  •  

Hapana Mtu

はじめまして!
Cytat: Erikoistoimitus w Sierpień 31, 2013, 10:58:11
Bardzo długo wstydziłam się tutaj zarejestrować i odezwać, bo nie jestem jakimś lingwistycznym ekspertem, po prostu zdawałam egzamin licencjacki z językoznawstwa [ zagadnień z językoznawstwa było mniej niż z literatury, a tylko to miałam jeszcze do wyboru ].
Co to za przemiła, przyjazna studentom uczelnia, gdzie pozwalają ludziom zdawać egzaminy zgodnie z zainteresowaniami? U nas egzamin licencjacki obejmuje na raz językoznawstwo, historię, literaturę i kulturę (w dodatku pytania ułożone są tak, żeby pokrywały cały zakres studiów, a nawet wychodziły poza), a przy tym i tak musimy pisać pracę (na dokładkę te z językoznawstwa mają być po węgiersku).