Witam

Zaczęty przez Ciacho23, Styczeń 06, 2014, 01:42:31

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ciacho23

Siemka nazywam się Dawid i Jeżech ze Ślonska. Praktycznie od zawsze (a raczej od zainteresowania się J.R.R. Tolkieniem) tworzyłem sobie noobwordy (parę razy udało mi się stworzyć coś lepszego) . Zawsze brakowało mi w tych Conworldach języków, jestem kompletnie zielony i nie wiem praktycznie nic o językach. Pare razy udało mi się stworzyć jakieś "przekładańce" typu "ju bhende di skyhlu ahshc" itp. Stworzyłem język oparty na Basic English (chodzi o czasowniki). Zarejstrowałem się tu aby z Waszą pomocą coś fajnego stworzyć xP.
  •  

Ghoster

#1
[...........]
  •  

Ciacho23

Ok już cię lubię, a tak serio to zobaczy sie nigdy nic nie wiadomo.
  •  

Pluur

  •  

Aureliusz Chmielewski

The n-word
  •  

CookieMonster93

Również witam, polecam również nauczyć się alfabetu fonetycznego (IPA), jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. To w pewnym sensie podstawa, jeśli korzystasz z forum :-)
English C1/2 Nederlands B2/C1 中文 B1 Čeština A2/B1
  •  

Henryk Pruthenia

Witam serdecznie. Żeby się połapać co i jak,  i czemu te forum jest niezrównażone,  polecam ogarnąć artykuły o kulturze konlangerskiej na naszek wiki. Q tak to IPA,  i ogarnij parę konlangów tukej na forze. Też radzę polubić się z wiki. Tam masz masę artykułów o lingwistyce.

A tak,  to mnie też nie polubisz.

PS: A skąd jesteś dokładnie?

Ciacho23

#7
Mieszkam gdzieś na tych wsiach koło Gliwic. Zaczynam naukę IPA od zaraz. Jeśli chodzi o moje konlangi to wrzucić najlepszy z moich nooblangów czy jak? 


PS: Zainteresował mnie conworld Aer tylko że chyba projekt podupadł ;(
PS2: Jak zrobić by zamiast tych "kwadracików" były normalne litery? mam google chrome.
  •  

CookieMonster93

#8
Polecam uczyć się metodą słuchającą:
Samogłoski
Spółgłoski
Trudne to nie jest, dużo się pokrywa z normalnymi literami np. [t] to T, [p] to P itd. :-)
Mlaski afrykańskie są opcjonalne, ja ich nie znam i nie potrzebuję :-)