Pytania różne a rozmaite

Zaczęty przez Mścisław Bożydar, Sierpień 16, 2011, 23:29:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

Towarzysz Mauzer

CytatPo primo: czy jest jakiś program do używania własnego pisma na klawiaturze, co prawda mam Microsoft Keyboard Layout Creator 1.4 ale nie czyta tych literek
Ale jakich literek? Jak Wy próbujecie je tam umieścić?

CytatPo drugo: czy jest program do 'segregowania' wyrazów języka (czyli że je wpisuję, a później wedle haseł sortują się alfabetycznie w obie strony)?
Czasami wystarcza po prostu Excel.
Skrzydła miłości, mocy, o wielki, Twardy Jerze,
Rozpostrzyj ponad nami, ogrzej i przyjmij nas. -Mrkalj, Palinodia o twardym jerze
***
VIVAT CAROLVS GVSTAVVS REX POLONIÆ
  •  

Pluur

A jak to w tym excelu zrobić aby było alfabetycznie? Bo nie znam się nadzbyt na tym  :-P
Jak to jakich? Własnych, tzw. znaki prywatne, oraz są takie znaki z Code2000, kere nie działają (znaczy się jak dam do tego programu i nacisna klawisz = -
-,-
  •  

Wedyowisz

Jak najlepiej oddać po angielsku ,,wolny termin"? available term??
стань — обернися, глянь — задивися
  •  

Towarzysz Mauzer

CytatJak to jakich? Własnych, tzw. znaki prywatne, oraz są takie znaki z Code2000, kere nie działają (znaczy się jak dam do tego programu i nacisna klawisz = -
Myślę, że działają, tylko nie obsługuje ich czcionka programu. Nie przejmuj się tym, że się nie wyświetlają i przetestuj klawiaturę.

CytatA jak to w tym excelu zrobić aby było alfabetycznie? Bo nie znam się nadzbyt na tym  :-P
W menu masz opcję sortowania rosnącego i opadającego według zawartości pierwszej kolumny, a i możesz poszukać jakiegoś tutorialu do bardziej wymyślnych metod, których po prawdzie nie znam, ale z pewnością są możliwe.
Skrzydła miłości, mocy, o wielki, Twardy Jerze,
Rozpostrzyj ponad nami, ogrzej i przyjmij nas. -Mrkalj, Palinodia o twardym jerze
***
VIVAT CAROLVS GVSTAVVS REX POLONIÆ
  •  

Pluur

To właśnie przy testowaniu wychodzi przy niektórych znakach myślnik :(