Witam was

Zaczęty przez Toszczyk, Styczeń 10, 2016, 20:18:37

Poprzedni wątek - Następny wątek

Toszczyk

Jestem studentem kierunku przyrodniczego, natomiast uważam siebie za osobę spostrzegawczą i staram się świadomie korzystać z polszczyzny. Uważam, że moja świadomość etymologiczna jest ciut większa niż uśredniona dla reszty społeczeństwa. Z osiągnięć językowych byłem w liceum dwa razy finalistą Olimpiady Języka Francuskiego. Kiedyś zainteresowałem się dolnoserbszczyzną z powodu jej ciekawych cech - aoryst, imperfekt, supinum, liczba podwójna, wygłos rozkaźników. Mam też swoje poglądy językowe oraz idiolekt. W języku interesuje mnie przede wszystkim morfologia, etymologia i słowotwórstwo.

Powiem tak: na wycieczce do Czech moja świadomość językowa ulega znacznej stymulacji - porównuję napisy z polszczyzną, staram się z nich wyciągać sens, śledzę różnice i podobieństwa między dwoma językami. Jestem wtedy bardzo uważny i spostrzegawczy..
biotechnolog, chórzysta, miłośnik oper i muzyki baroku
  •  

Pingǐno

Miło cię widzieć
Trochę wygląda, jakbyś chciał napisać list motywacyjny :P
  •  

Pluur

  •  

CookieMonster93

Cześć, propsy za dolnoserbszczyznę :P
English C1/2 Nederlands B2/C1 中文 B1 Čeština A2/B1
  •  

Otok

Miło Cię poznać :D
Cytat: Toszczyk w Styczeń 10, 2016, 20:18:37
Powiem tak: na wycieczce do Czech moja świadomość językowa ulega znacznej stymulacji - porównuję napisy z polszczyzną, staram się z nich wyciągać sens, śledzę różnice i podobieństwa między dwoma językami. Jestem wtedy bardzo uważny i spostrzegawczy..
Mam podobnie, z tą różnicą, że ja przeglądam obcojęzyczne napisy na wszelkich opakowaniach, butelkach, szamponach itd., ale raczej robię to dość pobieżnie, bez większej uwagi xd.
  •  

Canis

Czołem, witam na forum, namawiam na korzystanie z Wiki!
  •  

Noqa

#6
Cześć, wydajesz się pierwszym ogarniętym nowym od chyba roku jak nie dwóch.