Zanim zrobię z tym cokolwiek więcej, zachęcam do przejrzenia i zgłaszania uwag (https://mega.co.nz/#!dR9xjaha!F31uj6eg57S9p2ZMgtfTwLfoFvL0Fbg53I275UquwpE).
[...........]
Póki jest małe, mogę to wrzucić po prostu tu i sobie pobierajcie. Dziwne, że nie działa ci MEGA, ostatnio odniosłem wrażenie, że działa najlepiej z tych wszystkich przechowalni plików.
Heh, czyżby inspiracje pewnego podręcznika do nauki szwedzkiego? Wykorzystałem go tukej (http://jezykotw.webd.pl/f/index.php?topic=1527.0). A poza tym, to skąd się wziął brak rodzajnika przy orjentacjach? To od płci, bo pachnie mi hmmm, odgórnymi jakimiś działaniami, jak w Szwecji.
A tak w ogóle, to bardzo fajne, widać pracę, i naprawdę, formą przegenjalna! Przaja mnie to!
Cytat: Henryk Pruthenia w Marzec 30, 2015, 20:47:34
Heh, czyżby inspiracje pewnego podręcznika do nauki szwedzkiego? Wykorzystałem go tukej (http://jezykotw.webd.pl/f/index.php?topic=1527.0).
Właściwie całą serią podręczników, bodaj wydawnictwa literackiego czy kogoś takiego. Takie z zielono-pomarańczową okładką. Zarys fabuły jest ze szwedzkiego.
CytatA poza tym, to skąd się wziął brak rodzajnika przy orjentacjach? To od płci, bo pachnie mi hmmm, odgórnymi jakimiś działaniami, jak w Szwecji.
Nie, te rzeczowniki po prostu są traktowane jak "inherentna", niezmienna cecha danej osoby. Od językotwórczej strony, od zwrotów obraźliwych zacząłem ustalać, co dostaje rodzajnik a co nie - inwektyw też używa się właśnie bez rodzajnika:
Eve is hóre "Ewa jest kurwą". Uzus traktuje te cechy za niezmienne.
CytatA tak w ogóle, to bardzo fajne, widać pracę, i naprawdę, formą przegenjalna! Przaja mnie to!
Czyli robić dalej? W pierwszej lekcji wkradł się, z tego co widzę, tylko jeden błąd (Johanne mówi
broul zamiast
gódne däg /
gódäg. Póki co, więcej nie zauważyłem, ale jeśli zauważycie jakieś nieścisłości, proszę mówić.
Dzięki za informacje.
Tak, z chęcią doczekałbym się kontynuacji :).
Bardzo fajny ten kurs! Taka uwaga mi się tylko rzuca, że jest w sumie bardzo mało rzeczy na jednej stronie, choć to pewnie wynika po części z formatowania. Bardzo mi się jednak podoba i czuje się zachęcony do nauki anglisha (gdybym tylko nie miał języków naturalnych do wkuwania ;P ).!
Szczerze? Bardzo mię się podobie.
Wszystko spoko, tylko że zadania ciągle nierozwiązane!
Zasługujesz na dużą pochwałę - aż obudziło się we mnie wewnętrzne "tego chciałbym się uczyć w liceum".
Może w piątek bardziej spenetruję PDFa i wykonam te twoje zadania
Języka się z tego nie nauczę, ale już jak tworzyć podręczniki, by móc tworzyć tematy w tym dziale, to jak najbardziej. Brawo, Widsið!
Jak ja kocham takie podręczniki! Może kiedyś spróbuję wydać taki przykładowy kurs, akurat tworzenie czegoś takiego jest dla mnie wciągające.
A ja czekam na drugą lekcję. :/
Długo :/.
A zrobiłeś ćwiczenia? Nie zrobiłeś!
Kapa, siadaj! :D
Na oślą ławkę go!
Nie ma spiny, są drugie terminy xd
Czy można liczyć na kontynuację?
Można, ale nie wcześniej niż w marcu (w pracy syf, jak to tradycyjnie w okresie ponoworocznym, plus muszę się spiąć, żeby w końcu magisterkę oddać).
Od siebie polecam naukę angielskiego za pomocą korepetycji bądź też [url wycięty] - trochę to kosztuje ale przynosi oczekiwane efekty.
Od siebie polecam naukę czytania ze zrozumieniem. Nic nie kosztuje, ale przynosi znakomite efekty.