Forumowy Conworld

Zaczęty przez Ulf, Sierpień 02, 2012, 19:01:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

CookieMonster93

Ok, skoro takie są zasady, to spoko :-)
English C1/2 Nederlands B2/C1 中文 B1 Čeština A2/B1
  •  

Ulf

Pingǐno w sumie też dobry pomysł, ale trzeba by się teraz pytać kto chce zostawić swoje państwo.
  •  

Pingǐno

Cytat: Ulf w Sierpień 02, 2012, 21:00:10
Pingǐno w sumie też dobry pomysł, ale trzeba by się teraz pytać kto chce zostawić swoje państwo.

Owszem.
Nikt nam nie broni się pytać. :P Ale widzę, że nie udzielało się tu dosyć wielu osób, więc pewnie im to zwisa.
Chociaż można zauważyć, że ktoś już stworzył języki i państwa do tego.
  •  

Ulf

Ale byłoby z tym więcej roboty, a jeśli zaczynalibyśmy od nowa ludzie mogą sobie zapisać swoje języki i państwa albo można je przenieść.
  •  

Pingǐno

Cytat: Ulf w Sierpień 02, 2012, 21:06:38
Ale byłoby z tym więcej roboty, a jeśli zaczynalibyśmy od nowa ludzie mogą sobie zapisać swoje języki i państwa albo można je przenieść.

Szczerze mówiąc, wolałbym wygląd taki jaki jest teraz.
I równoznaczne byłoby wymazanie mapy i poczęcie projektu od nowa. (jedynie z tą różnicą, że byłaby inna mapa)
No i, tamte stworzone języki i kraje można, tak czy siak, zarchiwizować w jakimś dziale.
  •  

Ghoster

#20
[...........]
  •  

Ulf

Czyli mapę zostawić tylko wymazać, a języki i kraje przenieść gdzieś indziej?
  •  

Todsmer

Mapa pierwotna (bez państw) jest chyba w pierwszym poście tematu. Jeśli chodzi o mnie, uważam że jest raczej nierealistyczna, no ale trudno.

EDIT: A nie, w pierwszym poście jest tylko fragmentaryczna mapa.
  •  

Ulf

Conworld ma być aprioryczny więc chyba może być nierealistyczna.
  •  

Todsmer

  •  

Ghoster

#25
[...........]
  •  

Pingǐno

#26
Cytat: Ulf w Sierpień 02, 2012, 21:12:09
Czyli mapę zostawić tylko wymazać, a języki i kraje przenieść gdzieś indziej?
Nom, to miałem na myśli.
(chyba xp)

I dlaczego nierealistyczna?
Cytat: tqr w Sierpień 02, 2012, 21:19:18
Lepiej, żeby nie była.
Raczej realistyka byłaby wymagana, tak myślę. :P
Różowe koty i magmy z czekolady nie wchodzą w grę.

Cytat: Ghoster w Sierpień 02, 2012, 21:23:00
Aprioryczność nie musi nie iść w parze z realizmem.
Ogółem to przyłączę się raczej tylko i wyłącznie, jeśli to będzie miało konstrukcję apriorycznej gry (jak miało być w założeniach, a nic z tego nie wyszło).
Nic nie wyszło najpierw dlatego, że Pan Jot (sam nie wiem czy to w końcu było multi czy nie) się wtrącił.
A potem mnie nie było przez dłuższy czas i wygasło. :p A chciałem w zasadzie kontynuować.
  •  

Todsmer

Cytat: Pingǐno w Sierpień 02, 2012, 21:23:36
Cytat: tqr w Sierpień 02, 2012, 21:19:18
Lepiej, żeby nie była.
Raczej realistyka byłaby wymagana, tak myślę. :P
Różowe koty i magmy z czekolady nie wchodzą w grę.
Pozwól, że zacytuję, na co odpowiadałem:
Cytat: Ulf w Sierpień 02, 2012, 21:18:17
Conworld ma być aprioryczny więc chyba może być nierealistyczna.
Clear?
  •  

Ulf

Cytat: Ghoster w Sierpień 02, 2012, 21:23:00
Ogółem to przyłączę się raczej tylko i wyłącznie, jeśli to będzie miało konstrukcję apriorycznej gry (jak miało być w założeniach, a nic z tego nie wyszło).
Ja też chciałbym żeby to się odbywało na tej zasadzie. Myślę że na początku aby trzymać się gry powinno się wprowadzić ograniczenie 1 do 3 państw na gracza i wprowadzić jakiś czas na stworzenie ich opisu, później z czasem można dodawać inne.
  •  

Pingǐno

@tqr: Nie wiem, co masz na myśli.
Po prostu myślałem, że planeta ma funkcjonować jak nasza normalna Ziemia. xP
  •