Autor Wątek: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów  (Przeczytany 54369 razy)

Offline Henryk Pruthenia

  • Der Untermenschenbändiger
  • Moderatór
  • Wiadomości: 5 898
  • Pochwalisze: 219 razy
  • Pieśń Arjów!
    • Mój konlangerski dorobek
  • Konlangi: Ziemskie, Kyońskie, Adnackie; autor neszszszczyzny
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwiec 10, 2017, 07:30:36 »
Mogę w takim razie dostać ten Raľuhhruş? Zależy komuś specjalnie na tym?
Tak, mi. Już też dwa razy argumentowałem, dlaczego.

Szkoda, Canisie, że nas opuszczasz. Jeżeli chodzi o Twoje tereny, to sądzę, że te dwa półwyspy na północy powinny być niezależne (za duże są) i z mojej strony ogłaszam, że otwieram tam parę faktorii handlowych.
I zglaszam roszczenia terytorialne do ziem Dewańskich. Mam w bliskiej okolicy osadnictwo, sam Artur pisał, że państwo jest w stanie upadku. Jeżeli nikt nie ma nic przeciwko, to proszę szykować się na dewański w sosie pruskim!

I przydałoby się stworzyć nowy dział na wiki z wypunktowaną historią.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 07:34:46 wysłana przez Henryk Pruthenia »
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwiec 10, 2017, 08:41:25 »
Nie opuszczam... po prostu czeka mnie raczej długa nieobecność. Tangię sobie zostawię, bo fajne państwo.
 

Offline Henryk Pruthenia

  • Der Untermenschenbändiger
  • Moderatór
  • Wiadomości: 5 898
  • Pochwalisze: 219 razy
  • Pieśń Arjów!
    • Mój konlangerski dorobek
  • Konlangi: Ziemskie, Kyońskie, Adnackie; autor neszszszczyzny
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwiec 10, 2017, 08:55:22 »
Szkoda.
No cóż. A mógłbyś przypomnieć, jak się te dwa półwyspy nazywały? Secht i Pimu? Czy kojarzę źle?

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwiec 10, 2017, 11:28:15 »
Canisie  :'-( :'-( :'-(

Myślę, że tymczasową władzę powinniśmy złożyć na ręce Henryka Pruthenii, ktoś się sprzeciwia?

Cytuj
Nie mam nic przeciwko takiemu kalendarzowi.
To.

Cytuj
Możemy otworzyć epizod drugi, natomiast niech zrobi to osoba, która jest z projektem na bieżąco.
Proponuję otwarcie go
a) albo od razu
b) albo po zapisaniu większych szczegółów na wiki

Cytuj
Również uprzejma prośba z mojej strony by osoby, które ogarniają temat i zmiany, o aktualizowanie danych na http://jezykotw.webd.pl/wiki/Kyon. Ten artykuł jest bardzo ważny, to jest nasz dashboard, który ma przeciwdziałać konieczności wyszukiwania informacji w tematach, z których tylko ten jeden tu ma już 27 stron.
Ogólnie tam na wiki o Kyonie chyba większość jest aktualna, poza mapą polityczną świata. Wczoraj ogarnąłem GIMPa (efekty możecie zobaczyć w artykule o Olseni) i mając teraz sporo wolnego czasu, mógłbym podziałać coś w tym kierunku, z tym, że musiał bym wiedzieć co i jak w terenach niepewnych (nowi użytkownicy, czy na północnych skrawkach (a raczej północno-wschodnie, wraz z interiorem).

Cytuj
I przydałoby się stworzyć nowy dział na wiki z wypunktowaną historią.
Historią projektu, czy państw/świata?
 

Offline Todsmer

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwiec 10, 2017, 12:29:27 »
Jeśli o mnie chodzi, to moim zdaniem Secht powinien zostać, bo co nieco sobie powiązałem opis swoich terenów z tym krajem :)
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwiec 10, 2017, 12:37:47 »
Ej mam sprawę, po za tymczasowym odejściem Canisa. Mam sobie ten SpaceEngine i próbuję znaleźć nasz układ. Pytanie zatem jak? Na pierwszej stronie wątku są podane takie wartości:
Cytuj
Planeta macierzysta to RS 8414-5-7-615188-1 5 wg symulatora Space Engine wersja 0.9.7.3 beta, zmodyfikowana na kilka sposobów:
- mainFreq = 0.278
- seaLevel = 0.619
- mareFreq = 0.001
- mareDensity = 0.000
- riversFreq = 0.000
Zmieniamy też kilka założeń:
- Dodano życie
- Charakter atmosfery "Sun" lub "Earth" zamiast Marsa
- Efekt cieplarniany = 3.968 co daje średnią temperaturę globalną 15.47oC
- Ciśnienie atosferyczne = 1.1159 atm
- Średnica = 11 559.385 km (0.90617 ziemskiej)*
- Masa = 0.86297 ziemskiej*
- Ignorujemy intensywne bombardowanie asteroidami wg symulatora, rozżarzone kratery na księżycu zwalamy na wulkanizm
*Nie jestem przekonany co do zmieniania tych parametrów, bo się Space Engine wykłada, wolałbym małą planetę
Gdy wpisuję w wyszukiwarkę obiektów nazwę plany (tj.: RS 8414-5-7-615188-1 5) nic nie wyszukuje. Co ja mam tam zrobić?
 

Offline Caraig

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:01:17 »
Wrzucasz ten numer katalogowy w wyszukiwarkę, naciskasz enter, po czym zaznacza ci ten obiekt, naciskasz G i lecisz do niego, i to chyba tyle xD
A przynajmniej mi tak działa.

W sensie, że sam katalog nie wyszuka generowanych proceduralnie obiektów, ale jak naciśniesz enter, to go wskaże w przestrzeni.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 13:03:18 wysłana przez Caraig »
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #412 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:07:22 »
Po wpisaniu tego numeru (RS 8414-5-7-615188-1 5) do wyszukiwarki pisze mi, że "nie odnaleziono obiektu: RS 8414-5-7-615188-1 5".
 

Offline Caraig

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #413 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:15:36 »
Dziwne, pamiętam, że mi działało. Może to przez to, że była aktualizacja (pewnie masz 0.9.8), ale nie wiem.
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #414 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:17:16 »
No tak, mam 0.9.8, próbowałem ściągnąć tą starą, ale ni dało rady, ale dziękuję Ci.
Może ktoś inny mi pomoże?
 

Offline Widsið

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #415 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:45:38 »
Cytuj
Ogólnie tam na wiki o Kyonie chyba większość jest aktualna, poza mapą polityczną świata. Wczoraj ogarnąłem GIMPa (efekty możecie zobaczyć w artykule o Olseni) i mając teraz sporo wolnego czasu, mógłbym podziałać coś w tym kierunku, z tym, że musiał bym wiedzieć co i jak w terenach niepewnych (nowi użytkownicy, czy na północnych skrawkach (a raczej północno-wschodnie, wraz z interiorem).
Jakbyś mógł mi napisać w tej sprawie PW, żeby mi wisiało i o tym przypominało, to będę wdzięczny.
 

Offline Spiritus

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #416 dnia: Czerwiec 10, 2017, 13:50:46 »
Sorry, że byłem nieaktywny, ale przez ostatni ponad tydzień byłem za granicą, przez większość czasu odcięty od internetu.

Od siebie mogę powiedzieć, że jeżeli chodzi o moje tereny na wschodzie, to zamierzam już tylko zajmować się Murią (tym dużym archipelagiem) i tym podłużnym półwyspem, gdzie miało pojawić się państwo Piri. Reszta jest do wzięcia.
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #417 dnia: Czerwiec 10, 2017, 14:35:56 »
Cytuj
Ogólnie tam na wiki o Kyonie chyba większość jest aktualna, poza mapą polityczną świata. Wczoraj ogarnąłem GIMPa (efekty możecie zobaczyć w artykule o Olseni) i mając teraz sporo wolnego czasu, mógłbym podziałać coś w tym kierunku, z tym, że musiał bym wiedzieć co i jak w terenach niepewnych (nowi użytkownicy, czy na północnych skrawkach (a raczej północno-wschodnie, wraz z interiorem).
Jakbyś mógł mi napisać w tej sprawie PW, żeby mi wisiało i o tym przypominało, to będę wdzięczny.
Wysłałem.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwiec 10, 2017, 16:38:06 »
Canis, wracaj szybko.

Cytuj
Myślę, że tymczasową władzę powinniśmy złożyć na ręce Henryka Pruthenii, ktoś się sprzeciwia?
Jestem za tym, aby Henryk został mocą bogów i ludzi mianowany na nowego fuhrera projektu. Albo raczej jego Namiestnika, do czasu powrotu prawowitego władcy.

Cytuj
Możemy otworzyć epizod drugi, natomiast niech zrobi to osoba, która jest z projektem na bieżąco.
Proponuję otwarcie go
a) albo od razu
b) albo po zapisaniu większych szczegółów na wiki
Myślę, że moglibyśmy zrobić to od razu, a dane na wiki po prostu sukcesywnie uaktualniać

A co do Kosmicznego Silnika samemu miałem swego czasu dokładnie to samo, próbowałem pobrać starszą wersję ale nie chciała mi działać, a na nowej koordynaty Kyonu nie chciały dać się odnaleźć
Cytuj
Od siebie mogę powiedzieć, że jeżeli chodzi o moje tereny na wschodzie, to zamierzam już tylko zajmować się Murią (tym dużym archipelagiem) i tym podłużnym półwyspem, gdzie miało pojawić się państwo Piri. Reszta jest do wzięcia.
Miałbyś coś przeciwko, gdybym umieścił na twoich ziemiach jakieś nowe państwo na granicy z Ajdynirem?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 16:42:18 wysłana przez Borlach »
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Henryk Pruthenia

  • Der Untermenschenbändiger
  • Moderatór
  • Wiadomości: 5 898
  • Pochwalisze: 219 razy
  • Pieśń Arjów!
    • Mój konlangerski dorobek
  • Konlangi: Ziemskie, Kyońskie, Adnackie; autor neszszszczyzny
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwiec 10, 2017, 17:32:26 »
Hmmm, widzę, że zostałem wybrany na nowe stanowisko. Przyjmuję je i na szczęście mam możliwość i czas, aby móc wziąć udział i rozwinąć ten projekt.
Chciałbym też niedługo zaprezentować parę pomysłów (zaczerpniętych z forów z historiami alternatywnymi, kto widział i wie o co chodzi, temu się oczy powinny zaświecić :D), które mogą bardzo ożywić i urealnić nasz projekt, ale to jutro w niedzielę wieczorem. Będzie tam też parę podstawowych zasad, które pozwolą nam swobodnie pracować, i powinny nie dopuścić do (większości) możliwych konfliktów.
Co do nowego epizodu, to chciałbym zrobić małe podsumowanie tego co jest już zrobione, co należy jeszcze zrobić w ramach tego epizodu, co jest robione, plan działań (czyli jak wykorzystać to co mamy na wikiKyonie i jak poukładać to wszystko, by się nie mieszało) i otworzyć nowy epizod.
Więc do niedzieli wieczór!