Autor Wątek: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów  (Przeczytany 54289 razy)

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #285 dnia: Wrzesień 06, 2016, 20:33:28 »
Częściowo to chyba zachodziło na moją strefę wpływów, nie? Myślę, że ziemie możesz spokojnie brać, skoro nikt z nimi nic nie zrobił. Ja osobiście raczej planuję skupić się na Tangii i Pinu, gdy wróci mi ochota na te języki.
Z samą ideą Nilu czy pseudoegiptu może być duży problem - planeta ma poważne wychylenie osi, obraca się powoli i krąży szybko wokół swojej gwiazdy, więc na pewno warunki klimatyczne będą tam dość drastyczne.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #286 dnia: Wrzesień 06, 2016, 21:29:33 »
Faktycznie, jak teraz patrzę to ta najbardziej na zachód wysunięta rzeka bierze źródło w twojej strefie wpływów. Tak samo jak wschodnie dopływy w strefie Pluura. Ale to chyba nie taki problem, jeśli strefy zainteresowania mogą się nakładać?

Patrząc na mapę klimatyczną to na całej tej ziemi niczyjej jaka została, warunki zdatne do jakiegokolwiek osadnictwa panują chyba jedynie na południowym tundrowym wybrzeżu i w górach w waszych strefach. Bez tej rzeki pustynia będzie albo kompletnie martwa albo zamieszkała jedynie przez nieliczne organizmy zdolne przetrwać, czyli raczej nie ludzi.
Oprócz cholernie wysokich temperatur i suchoty, której bez rzeki zniwelować się nie da, co jeszcze może wliczać się w te ekstremalne pustynne warunki?   
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2016, 21:33:06 wysłana przez Borlach »
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #287 dnia: Wrzesień 06, 2016, 21:35:57 »
Tam raczej temperatury będą bardzo niskie. Albo bardzo wysokie. Zależy od pory roku...

Doba trwa bardzo długo, jeżeli mnie pamięć nie myli - dwa razy tyle co na ziemi. Pory roku są krótkie i ekstremalne. Nocne niebo bywa różne, żeby poznać szczegóły, musiałbyś się zaopatrzyć w Space Engine.
Moje cywilizacje raczej tam za bardzo nie grasują, ale jak dojdziesz za daleko na wschód, to zaczną.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #288 dnia: Wrzesień 06, 2016, 21:59:36 »
Eh, skutecznie mnie zniechęciłeś to tych terenów. Faktycznie nie brzmi to jak miejsce gdzie mogłaby wyrosnąć wielka cywilizacja. Jeśli pory roku są tak krótkie, a jednocześnie tak ekstremalne to nawet zakładając istnienie Nilo-podobnej rzeki byłoby ciężko.

Na całej ziemi niczyjej chyba jedyne miejsce gdzie coś mogłoby powstać. Ten teren

Problem w tym, że leży to dokładnie na granicy między ziemią niczyją, strefą Todsmera i strefą Spiritusa.
Stąd moje pytanie, czy macie jakieś plany do tych ziem?     
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #289 dnia: Wrzesień 07, 2016, 21:03:12 »
Jeśli nikt nie ma nic przeciw, to zabrałbym sobie te tereny
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #290 dnia: Wrzesień 08, 2016, 18:50:44 »
http://imgur.com/a/Y5QST - to moja obecna strefa wpływów (to przekreślone na czarno oddaję)
 

Offline Todsmer

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #291 dnia: Wrzesień 08, 2016, 19:44:17 »
Nie mam nic przeciw, ale prosiłbym o uzgodnienie ze mną opisów terenów leżących blisko mojej strefy wpływów :)
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #292 dnia: Wrzesień 09, 2016, 19:27:33 »
http://imgur.com/a/Y5QST - to moja obecna strefa wpływów (to przekreślone na czarno oddaję)

Dzięki wielkie, ale nie musisz oddawać mi aż tyle terenu. W pełni wystarczą mi południowe góry. Poza tym tak patrzę, że te tereny są już przez ciebie fajnie opisane i mało zostało mi miejsca w którym mógłbym coś nowego umieścić. Niech te tereny zostaną w strefie wpływów Państwa Olsezkiego, a ja się po prostu ulokuję gdzieś za Kauradami.
Ale chętnie utrzymywałbym kontakty handlowe między Olsegami a Ajdyniriem.

Tutaj macie pierwszy szkic mojego głównego państwa:

Nazwa własna: Aydīnir, Éxan Khshāyarvan Aydīniru [äjd̪ɨniɾ, ɛɪksän χʃa:jäɾvän äjd̪ɨniɾu]
Tłumaczenie: Ajdynir, Wielkie Imperium Ajdyniriańskie
Poziom rozwoju cywilizacyjnego: górna granica 4
Stolica: Djyazhoar [d͡ʑjäʐoäɾ]
Symbole narodowe: Czarny ńarmad (podobny do orła ptak drapieżny) na czerwonym tle; chamzhir (narodowa broń, bliska szabli).   
Ustrój polityczny: monarchia absolutna, Khshāyar (imperator) jest absolutnym władcą imperium i zwierzchnikiem armii, którego władza jest uzasadniona teologicznie. Cieszy się statusem potomka bogów a jego władza jest dziedziczna i zawsze przechodzi na jego najstarsze dziecko, bez różnicy jakiej płci. Władcy doradza Najwyższa Rada, w której zgodnie z tradycją zasiadają eksperci z najważniejszych dziedzin, pomagając władcy, kiedykolwiek o takową pomoc poprosi. Istotną rolę sprawują również królowie i książęta, władający prowincjami z nadania Imperatora (Imperator może ich odwołać ze stanowiska kiedy tylko zechce i nadać ten tytuł komuś innemu), znacznym posłuchem i autorytetem moralnym cieszy się również 7 Arcykapłanów.         
Reprezentacja: Khshāyar, członkowie Najwyższej Rady, namiestnicy prowincji, Arcykapłani
Język oficjalny: ajdyniriański (Cabhar Aydīniru)

W następnej kolejności będzie kultura i historia tego państwa, ale zastanawiam się czy nie zrobić na to oddzielnego tematu. Mam się bawić w opisywanie mitologii i religii w zabezpieczonym hasłem pliku, czy po prostu postować? 
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2016, 19:34:44 wysłana przez Borlach »
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #293 dnia: Wrzesień 09, 2016, 20:41:51 »
W następnej kolejności będzie kultura i historia tego państwa, ale zastanawiam się czy nie zrobić na to oddzielnego tematu. Mam się bawić w opisywanie mitologii i religii w zabezpieczonym hasłem pliku, czy po prostu postować? 
Możesz zrobić oddzielny temat, możesz postować tu - twój swobodny wybór.
Nie baw się w zabezpieczony hasłem plik, to był mój pomysł, jeden z wielu, akurat ten pomysł nie wypalił. Nie krępuj się, chętnie poczytam w wolnej chwili.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #294 dnia: Wrzesień 09, 2016, 20:53:26 »
Szkoda w sumie, że nie wypalił, wyglądał  ciekawie. Skoro tak, to czy gracze którzy wysłali swoje mitologie zabezpieczone hasłem podali te hasła? Bo chętnie bym sobie potem o nich poczytał.
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #295 dnia: Wrzesień 10, 2016, 13:58:14 »
http://jezykotw.webd.pl/f/index.php?topic=1775.0
Tu możesz zobaczyć masowy odzew uczestników na moje wezwanie o przesłanie info o mitologiach.
Cel ohasłowanego pliku był taki, żeby ludzie nie inspirowali się pomysłami innych graczy - efekt jednak był taki, że mało kto przesłał pliki.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #296 dnia: Wrzesień 10, 2016, 16:05:39 »
Czy w takim razie te osoby co swoje mitologie wysłały mogły by podać swoje hasła? Skoro już i tak z pomysłu 'zabezpiecz, aby każdy zrobił samemu' nici...
I jeszcze jedno pytanie, właśnie pobrałem sobie Kosmiczny Silnik, gdzie szukać w nim naszego Psiego Świata? 
Oto ja, Adwokat Diabłów
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #297 dnia: Wrzesień 10, 2016, 16:08:11 »
 

Offline Widsið

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #298 dnia: Wrzesień 10, 2016, 16:12:04 »
Ja już gdzieś podawałem swoje hasło, ale szczerze mówiąc, nie pamiętam gdzie, więc plik można sobie przejrzeć także w tym poście.
 

Offline Borlach

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #299 dnia: Wrzesień 26, 2016, 21:05:03 »
Robi ktoś w ogóle uaktualnienie do politycznej mapy Kyonu?
Oto ja, Adwokat Diabłów