Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Feles

Strony: [1]
1
Lingwistyka ogólna / Odp: Co was wkurza w kwestiach językowych [s/z/wi/]
« dnia: Kwiecień 15, 2019, 01:25:03 »
Wieczna beka z pretensjonalnych bucolektów - dzisiaj się np. dowiedziałem, że na Kabatach bloki nie mają podwórek, tylko patio xD
Boję się zapytać co mają z kolei bloki APARTAMENTY w Città di Villanova.
The following users thanked this post: Feles

2
Lingwistyka ogólna / Odp: Pytania różne a rozmaite
« dnia: Kwiecień 12, 2019, 23:11:21 »
Cytuj
Sometimes 很 is translated as “very”, but opinions vary on how accurate this is. We think it’s simply used to link adjectives to nouns, whilst others think it also intensifies the adjectives.
A co, mandaryński to jakiś martwy język znany z garstki zapisów, że takie kwestie są dyskusyjne? WTF?
The following users thanked this post: Feles

3
Tłumaczenia / Odp: Conlangowe grafiki
« dnia: Luty 28, 2019, 17:47:30 »
Mówiąc szczerze: tęsknię za tym tureckawym slawlangiem. Jest oryginalny i świetnie one się wpisuje w obecną falę tureckich tasiemców i seriali historycznych.
The following users thanked this post: Feles

4
Lingwistyka ogólna / Odp: Humor, ciekawostki i WTF lingwistyczne
« dnia: Styczeń 27, 2019, 21:33:18 »
Chińczycy ponoć piszą esemesy w bezdiakrytykowym pinyinie, widać da się zrozumieć.
Istniał kiedyś cały system transkrypcji mandaryńskiego opierający się na założeniu, że nie potrzeba explicite oznaczeń tonów żeby dało się zrozumieć.
The following users thanked this post: Feles

5
Organizacja / Odp: Kwestia odchodzących
« dnia: Listopad 10, 2018, 16:26:00 »
A na chuj ja się pytam? Przecież przy dobrowolnym odejściu powrót powinien być tak samo dobrowolny, i nie ma jakiegokolwiek powodu by go takiemu użytkownikowi uniemożliwiać, bo przecież "no elo odchodzę" to nie żadne zobowiązanie notarialne ani nie zasługuje na danie nauczki bo to nie przedszkole.
The following users thanked this post: Feles

6
Lingwistyka ogólna / Odp: Pytania różne a rozmaite
« dnia: Marzec 30, 2016, 21:31:40 »
W sumie to w angielskim forsują jakieś dziwadła typu xe, xyr, xyrself czy inne tym podobne rzeczy.
Widziałam gorsze rzeczy, np. ludzi którzy nie tylko tworzą własne zaimki, ale też własne całe języki… oO

Kiedyś sporo było takich osób tutaj, ale teraz już ciężko takich spotkać.
The following users thanked this post: Feles

Strony: [1]