Autor Wątek: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów  (Przeczytany 54278 razy)

Offline Todsmer

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #240 dnia: Luty 16, 2016, 19:53:38 »
Cóż, na przyszłość będziesz robić backupy :)
 

Offline Obcy

  • Chwała Semienowi i Hordenowi!
  • Uciekinier
  • Wiadomości: 1 812
  • Pochwalisze: 32 razy
  • Zarządca Kontynentu Istanbudzkiego
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #241 dnia: Luty 16, 2016, 21:07:14 »
Mam duży problem z publikacją moich wierzeń, gdyż zepsuł mi się komputer na którym miałem mój słownik thewański i teraz czekam na wydobycie danych. Tak więc w tym tygodniu mam nadzieję, że będzie ;)

To teraz wiem, że moje słowniki i tabele warto trzymać w chmurze, z opcją synchronizacji danych na komputerze z danymi na chmurze.

BTW Słownik jest ważny, bo tam są rdzenie do moich konlangów laryngijskich, a jeszcze nie wszystkie pamiętam :P
 

Offline ArturJD

  • Piewca tabel
  • Wiadomości: 434
  • Baroque
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #242 dnia: Luty 16, 2016, 23:05:43 »
Chmura ma też tę przewagę, że można korzystać z niego wszędzie, bo jak zrobię edycję na jednym komputerze, to musiałem przegrywać na drugi. Nigdy nie korzystałem z chmury, cóż, dla bezpieczniejszego kąlążenia muszę zacząć..
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #243 dnia: Luty 16, 2016, 23:35:16 »
Znów spam,
a co do mnie to mam duży problem z ruszeniem się do pracy  :-\
 

Offline Todsmer

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #244 dnia: Luty 16, 2016, 23:41:13 »
Offtop kolego, offtop.
 

Offline Obcy

  • Chwała Semienowi i Hordenowi!
  • Uciekinier
  • Wiadomości: 1 812
  • Pochwalisze: 32 razy
  • Zarządca Kontynentu Istanbudzkiego
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #245 dnia: Luty 17, 2016, 07:13:34 »
Chmura ma też tę przewagę, że można korzystać z niego wszędzie, bo jak zrobię edycję na jednym komputerze, to musiałem przegrywać na drugi. Nigdy nie korzystałem z chmury, cóż, dla bezpieczniejszego kąlążenia muszę zacząć..

Polecam Google Drive, OneDrive w sumie też, do tego drugiego świetnie sprawdza się też Office 365.
Offtop uważam za zamknięty.
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #246 dnia: Luty 21, 2016, 20:45:56 »
Ludzie-twórcy Kyona proszę was o dokładne granice, albo ich szkic, by uzupełnić tą mapkę, póki mam feryje, bo potem może być ciężej.

Canisie-twórco pomóż!  :-(
 

Offline Henryk Pruthenia

  • Der Untermenschenbändiger
  • Moderatór
  • Wiadomości: 5 898
  • Pochwalisze: 219 razy
  • Pieśń Arjów!
    • Mój konlangerski dorobek
  • Konlangi: Ziemskie, Kyońskie, Adnackie; autor neszszszczyzny
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #247 dnia: Luty 21, 2016, 22:55:12 »
http://i.imgur.com/2KrgPwy.png Wszystko fioletowe (jeżeli chodzi o kolonie) to Neszszi.
Tak, cobyś się połapał co gdzie jest z tych kolonij i jak idą granice lądowe.:


A, i opowie mnie ktoś, jak edytować ten tekst o państwach?

Offline Widsið

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #248 dnia: Luty 22, 2016, 15:36:04 »
Ten w tabelce? Jest wyjęty do osobnego szablonu. Edytujesz standardowo, tylko po prostu nie musisz ładować całej strony.
 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #249 dnia: Luty 22, 2016, 16:13:30 »
Ludzie-twórcy Kyona proszę was o dokładne granice, albo ich szkic, by uzupełnić tą mapkę, póki mam feryje, bo potem może być ciężej.

Canisie-twórco pomóż!  :-(
Granice ode mnie masz zaznaczone poprawnie.
Chyba jeszcze nie mamy tylko wyraźnych granic od ArturaJD.
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #250 dnia: Luty 22, 2016, 20:25:20 »
Dobrze jest?
 

Offline Henryk Pruthenia

  • Der Untermenschenbändiger
  • Moderatór
  • Wiadomości: 5 898
  • Pochwalisze: 219 razy
  • Pieśń Arjów!
    • Mój konlangerski dorobek
  • Konlangi: Ziemskie, Kyońskie, Adnackie; autor neszszszczyzny
Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #251 dnia: Luty 22, 2016, 21:29:12 »
Jeszcze to poprawię.  Strasznie mi się nie podoba kolor i granica w górach.

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #252 dnia: Luty 22, 2016, 21:58:08 »
Wybaczcie shitpost, ale...

HA! HP MA RÓŻOWY!
 

Offline Pluur

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #253 dnia: Luty 22, 2016, 22:15:34 »
Jeszcze to poprawię.  Strasznie mi się nie podoba kolor i granica w górach.

Tożto fiolet przecież! - tak jak chciałeś. Co do granicy w górach, to sam miałem problem jak to ugryźć, ale czekam na poprawę.

 

Offline Canis

Odp: Kyon, Epizod 1: Świt Narodów
« Odpowiedź #254 dnia: Luty 23, 2016, 22:40:51 »
Dziś postanowiłem się zająć południowymi ziemiami.
Nazwa własna: Iqalinuusa Nuarvhero [iqʼaliˈnuːsa ˌnʷarŭˈhero]
Tłumaczenie: Nuaria - dosłownie Kraj Ludzi
Poziom rozwoju cywilizacyjnego: 3
Stolica: Kkųrų [kʼũˈrũ]
Symbole narodowe: Harpun i lina
Ustrój polityczny: Królestwo
Reprezentacja: Królowa
Język oficjalny: Yuka

Witamy w Nuarii! To jedna z najdalej wysuniętych na południe cywilizacji Kyonu. To matriarchalne królestwo posiada tylko dwie wytyczone granice, wschodnią i zachodnią, oraz jedną naturalną (ocean antarktyczny) na południu. Północ jest tak słabo zaludniona, że królestwo zwyczajnie nie ma wyznacza żadnych północnych granic. Narody zamieszkujące Królestwo są znani ze swojej mobilności, to głównie pasterze lub (nad oceanem) rybacy, słynący ze swoich ruchomych domów. W załączniku mapa z położeniem Nuarii. Uaktualniłem też granice Pinu, gdzie sytuacja z granicą jest podobna, Pinusi żyją w różnych miejscach poukrywani po odległych dżunglach.

Nuaria będzie odgrywać kluczową rolę w handlu pomiędzy Tangią a państwami Pluura.